1111

wtorek, 7 lipca 2020

Jak połączyć pasję z wykształceniem?

    Z racji, iż wczoraj ukończyłam studia pierwszego stopnia na kierunku zarządzanie. Obroniłam pracę związaną z tematem mediów społecznościowych. Zdałam sobie sprawę, że coś już wiem i warto byłoby to wykorzystać. Dlatego oto tu jestem i postaram się połączyć moje zainteresowania z wykształceniem. 

   Moją pasją jest zdrowy styl, aktywność fizyczna jak i uwielbienie do zdrowych ale prostych, szybkich posiłków.  To właśnie będzie można tu zobaczyć czyli dużo pysznego jedzenia, sport i jeśli się uda podróży. W skrócie ogólnie pojęty mój stylu życia. Na początek pozwolę sobie przedstawić wam moje ostatnie ulubione śniadanie. 




Kanapki na chałce ze słodkim twarożkiem, owocami oraz sosem z masła orzechowego.
Chałka z przepisu mojej Mamy więc niestety 
nie uda mi się wam go zdradzić. 

Natomiast dodatki to:
- twaróg pół tłusty
- łyżka erytrolu - w zależności od słodyczy
- łyżka jogurtu naturalnego
- ulubione owoce

Sos z masła orzechowego:
- 2 łyżki masła orzechowego
- 4 łyżki ciepłej wody
- szczypta soli.
                 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam kanapeczki warzywne i owocowe. Będę z przyjemnością obserwowała Twoje przyrządzanie potraw. Ostatnio też robię ogrom nowych, zdrowych i prostych potraw, ale żeby było ciekawiem 'zawiesiłam' na jakiś czas wpisy weekendowe o tematyce kulinarnej na rzecz innych tematów. Być może ta rubryka powróci, gdy osiągnę zamierzony cel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne i pyszne kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń