1111

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Pieczone kuleczki z cukinii

 



Modyfikacja przepisu na PASZTET Z CUKINII. 

Składniki 

- 1 cukinia lub dwie małe
- 1 cebula
- 3 jajka 
- pęczek posiekanej pietruszki
- 100 g filet z kurczaka
- 100 g kasza manna
- przyprawy (sól, pieprz, kurkuma, papryka słodka i ostra)
opcjonalnie ser żółty u mnie parmezan

Nadzienie:

- mozzarella (najlepiej małe kuleczki)

Sposób przygotowania:

- Przygotowanie masy z przepisu na  PASZTET Z CUKINII
- Ulepić kulki wielkości śliwki następnie w środę włożyć kawałek mozzarelli
- Gotowe kulki skropić oliwą następnie piec w piekarniku około 20 minut w 180 stopniach.
- Gotowe kulki warto posypać kolendrą bądź innymi ulubionymi ziołami.












10 komentarzy:

  1. Super :) Bardzo ciekawy przepis na cukinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo proste i pyszne danie. Na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam jeszcze dodawać kaszę manną do dań na słono, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również do pulpecików zamiast bułki tartej :D

      Usuń
  4. Nie przepadam za cukinią więc to przepis raczej nie dla mnie. Ale mojej mamie na pewno się spodoba 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm, cebulka, pietruszka i cukinia, idealnie dla mnie, dziękuję za przepis!

    PS. Obserwuję i zostaję na dłużej, pozdrawiam <3
    PS2. Masz bardzo małą czcionkę na blogu (komentarze i posty), nie chciałabyś jej może powiększyć? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, z pewnością zwrócę na to uwagę :D

      Usuń