1111

wtorek, 14 lipca 2020

Budyń jaglany

Bardzo szybki w przygotowaniu (około 15 minut) wraz z ugotowaniem kaszy. 

Jednak ja proponuje ugotować ją wcześniej i wystudzić.


Składniki: 

- pół woreczka kaszy jaglanej 
- łyżeczka kakao
- banan (pół zostawiamy do dekoracji)
- 100-150 ml dowolnego mleka 
(ilość zależy jaką chcemy uzyskać konsystencje)
- pół łyżeczki nasion chia
- słodzik (u mnie erytrytol)
- maliny do dekoracji 

Sposób przygotowania:

Wrzucamy wszystkie składniki do blendera 1 minuta. 
Wlewamy do miseczki dekorujemy.
 Voila 




8 komentarzy:

  1. It looks delish!! 🌷

    I'm following you, if you would like to become blogger friends, you can find me here :) Shades of Silvie

    Have a lovely day 🌻

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim dużo dobrego, ale jeszcze sama nigdy nie robiłam... skusiłaś mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fun way to use millet! And such a quick and easy recipe, too. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  4. Easy and healthy. My favorite kind of recipe. Nom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna i zdrowa porcja. Często też spożywam owoce. Dziękujemy za przygotowanie tego przepisu. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam budyń ale jaglanego jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń